Použitie našich stránok vám vyhovuje pri ukladaní súborov cookie na vaše zariadenie. Nastavenia môžete zmeniť v prehliadači.

Velká Británíe  Německo  Česká republika   

 

 

Overené našimi zákazníkmi

Boli sme s drevorezbou nadmieru spokojní. Krásne vyrobená. Skláňame klobúk pred majstrom rezbárom. Ďakujeme. S pozdravom Bártovičovci.


Ďakujem za pekné drevené obklady .... sú nádherné !!! Petra
 

dobrá cena, kvalitný tovar, ochota, mínus že majú všetko na zákazku, inak odporúčam. Rado

 

Spoľahlivosť, odporúčam. Roman K.

 

 

              

   

foto galerie

 

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

KONTAKTY

Martin Drdlík
Hamry 72,
539 01, Hlinsko
tel: +420 608 87 28 27
info@drdlik.sk
Po - Pia od 8.00 do 17.00

DOPRAVA a PLATBA
Cena prepravy a dodacie podmienky

Doprava a Platba

Spoločnosť Drdlík spolupracuje s celou radou preverených dopravcov a dohliada na kvalitu a rýchlosť dopravných služieb pre Vás, našich zákazníkov. Veríme, že Vaša zásielka bude doručená čo najskôr a v bezchybnom stave.

 

Ako zaplatiť za objednávku?

  • V hotovosti pri osobnom odbere tovaru (osobný odber)
    Prevádzka: Martin Drdlik, Sobíňov 245, Sobíňov, 58262, Česká republika

    Zastihnúť nás môžete: Po - Pia od 6.00 do 17.00
    Po telefonickej dohode kedykoľvek. Radi sa s Vami stretneme: +420 608 87 28 27
    V prípade osobného odberu počkajte prosím na potvrdenie, ďakujeme za pochopenie.
  • Bankovým prevodom: (platba vopred) FIO SK
    Po obdržaní Vašej objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol, pokyny prichádzajú v sumári objednávky mailom. Tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený u Fio banky SK, IBAN: SK4783300000002701374848, BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX. Po obdržaní platby odosielame tovar s tým, že Vám oznámime termín, kedy zásielka dorazí. Je dôležité uviesť správny variabilný symbol, aby sme platbu správne priradili k Vašej objednávke.
  • Platba dobírkou
    Do zahraničia na dobierku: nezasielame.
  • Aký je termín dodania?
    Pri každom tovare je uvedený termín dodania (skladom, skladom u dodávateľa, na zákazku, od 2 do 4 týždňov, atď). Tovar skladom expedujeme najneskôr do 2 pracovných dní od obdržania objednávky, v prípade, že je skladom. V ostatných prípadoch tovar expedujeme po jeho naskladnení a zákazník je okamžite informovaný o termíne dodávky emailom alebo telefonicky.
  • Spôsob prepravy
    Pre konkrétnu objednávku nemusia byť dostupné všetky spôsoby doručenia, napr. ak ide o tovar väčších rozmerov. V košíku sa Vám vždy ukáže, z ktorých možností máte na výber. Vyhradzujeme si právo meniť formu prepravy s ohľadom na objednané množstvo a charakter tovaru.
  • Prepravné
    Ceny sú konečné (nie sme platcami DPH).

 

Tabuľka s cenami slúži pre Vašu rýchlu orientáciu.

        

 DOPRAVA

In time / DPD

Fofr / TopTrans

       

Do 5 kg

       7,90 €

     15,40 €

6 -10 kg

       9,43 €

     19,80 €

11 - 20 kg

     10,80 €

     26,50 €

21 - 30 kg

     16,25 €

     37,00 €

31 - 40 kg

     21,70 €

     43,30 €

41 - 50 kg

     24,50 €

     49,00 €

51 - 60 kg

     30,00 €

     55,00 €

61 - 75 kg

     38,00 €

     55,00 €

76 - 100 kg

     51,60 €

     74,00 €

101 - 150 kg

 

     91,60 €

151 - 200 kg

 

   122,00 €

201 - 300 kg

 

   160,00 €

301 - 400 kg

 

   185,00 €

401 - 500 kg

 

   235,00 €

Ceny s DPH

 

Informácie o našom účte pre platby na Slovensku

SK: č. účtu Eurový:
2701374848 / 8330
IBAN: SK4783300000002701374848
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
Banka: Fio banka (Slovensko)

Po pripísaní čiastky na náš bankový účet Vám bude zásielka ihneď odoslaná.

 

POSTUP PRI PREBERANÍ TOVARU OD DOPRAVY

  • Balné - Vzhľadom k vysokým nárokom na kvalitu prepravy tovaru používame pri balení materiály chrániace pred poškodením.
  • Tovar rozváža iba jeden vodič preto pre prípadnú pomoc napr. pri sťahovaní po schodoch u ťažších zásielok je potrebné, aby ste si zaistili pomocníka, ktorý Vám s výnosom pomôže.
  • Ak príjemca nesplní včas svoje povinnosti podľa ods. 4 až 6 tohto článku obchodných podmienok, má odosielateľ a prepravca právo reklamáciu zamietnuť z dôvodu nedostatku dôkazov o vzniku škody.
  • Prepravca má právo presvedčiť sa o skutočnom stave poškodenia či čiastočnej strate zásielky. Z týchto dôvodov je príjemca povinný zabezpečiť, aby so zásielkou nebolo akokoľvek manipulované a aby bol zachovaný obal zásielky, v ktorom mu bola zásielka doručená. Z rovnakého dôvodu nesmie byť zásielka bez súhlasu odosielateľa a prepravcu likvidovaná alebo prepravovaná na iné miesto.
  • Podpísaním prepravného listu prepravcovi zákazník súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že dorazil mechanicky nepoškodený. Preto pred podpisom dôkladne skontrolujte obal aj samotný tovaru pod obalom, niekedy sa stane, že obal je neporušený a tovar vo vnútri je poškodený.
  • V prípade že dopravca, ktorý Vám tovar privezie, nebude mať čas na kontrolu, napíšte prosím do prepravného listu, že bol prevzatý s výhradou, v tomto prípade si obhliadnite obal, či nie je porušený a tieto skutočnosti uveďte do prepravného listu.
  • Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku, iba ak nie je nijako poškodená. Pred zaplatením tovaru najskôr ROZBALTE a presvedčte sa, či nie je mechanicky poškodený. V prípade zistenia poškodení tovar nepreberajte a spíšte reklamačný protokol a kontaktujte nás +420 608 87 28 27. Neskoršie reklamácie na mechanické poškodenie nebudú uznané.

O prepravných spoločnostiach

Dopravná spoločnosť doručí objednaný tovar kamkoľvek v SK a to nasledujúci pracovný deň od odoslania zásielky, zvyčajne doručuje tovar v pracovné dni od 8. hod do 15. hodiny, ak nebudete na uvedenej adrese k zastihnutiu, pokúsi sa s Vami telefonicky spojiť, alebo sa dopravca pokúsi balíček doručiť nasledujúci deň. Cez víkend a sviatky nedoručujú.

DPD  Fofr  InTime  TopTrans



Bližšie informácie nájdete v obchodných podmienkach.

Ceny platné od 1. 1. 2018