Reklamácia tovaru
Reklamácia mechanického poškodenia |
||
Zákazník je povinný prekontrolovať
|
POSTUP pri preberaní tovaru
|
Záručnej reklamácie |
||
Čo robiť, keď ...Pre čo najrýchlejšiu vysporiadanie odporúčame kontaktovať e-mail: info@drdlik.sk alebo telefonicky.
|
|
Otázky a odpovedeChcem vrátiť tovarTovar do 14 dní od jeho prevzatia zašlite osobne alebo poštou (s sprievodným listom). Najskôr nám napíšte! NEPOSIELAJTE VÝROBOK SPÄŤ NA DOBIERKU!
Moje tovar dorazil poškodenéAk si všimnete poškodenie tovaru do 48 hodín od jeho doručenia, bezodkladne kontaktujte prepravnú spoločnosť.
Aké dokumenty potrebujem na uplatnenie reklamácie?Budete potrebovať číslo objednávky
Mal by som do reklamácie zahrnúť aj príslušenstvo produktu?Áno, príslušenstvo mohlo spôsobiť vadu alebo môže byť nevyhnutné pre riadne otestovanie zariadenia. Zašlite všetko, čo bolo súčasťou výrobku, vrátane originálnej krabice. Potrebujem originálny obal produktu?Originálny obal nie je pre reklamáciu nutný, ale pri preprave tovaru je vhodné použiť originálny obal.
V ostatných prípadoch kontaktujte pomocou nášho kontaktného formulára alebo pošlite e-mail na adresu info@drdlik.sk
Odporúčame vady vyfotografovať
|