Reklamácia mechanického poškodenia

Zákazník je povinný prekontrolovať
a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodená.

 

V žiadnom prípade nepodpisovať vodičovi prepravný list pred dôkladnou kontrolou tovaru, a to aj pod obalom!
(U krabicových obalov postačí iba vizuálna kontrola
o neporušenosti a nepoškodenia kartónu). V prípade poškodenia výrobku je nutné s vodičom spísať škodový protokol
a pre urýchlenie ďalšieho postupu doporučujeme kontaktovať na e-mail - viď kontaktné údaje.

 

 

POSTUP pri preberaní tovaru
OD PREPRAVCU

 

  • Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodená. Pred zaplatením tovaru najskôr rozbalí a presvedčte sa, či nie je mechanicky poškodené.

 

  • V prípade zistenia poruchy tovar nepreberajte a spíšte reklamačný protokol a kontaktujte nás + 420 732 583 503 alebo na email: info@drdlik.sk

 

  • Neskoršie reklamácie na mechanické poškodenie nebudú uznány.V prípade že dopravca, ktorý Vám tovar privezie, nebude mať čas na kontrolu, napíšte prosím do prepravného listu, že bolo prevzaté s výhradou, v tomto prípade obhliadne obal, či nie je porušený a tieto skutočnosti uveďte do prepravného listu.

 

  • Podpísaním prepravného listu prepravcovi zákazník súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že dorazilo mechanicky nepoškodený. Preto pred podpisom dôkladne skontrolujte obal aj samotné tovaru pod obalom, niekedy sa stane, že obal je neporušený a tovar vo vnútri je poškodené.

 

  • Prepravca má právo presvedčiť sa o skutočnom stave poškodenia či čiastočnej strate zásielky. Z týchto dôvodov je príjemca povinný zabezpečiť, aby sa zásielkou nebolo akokoľvek manipulované a aby bol zachovaný obal zásielky, v ktorom mu bola zásielka doručená.
    Z rovnakého dôvodu nesmie byť zásielka bez súhlasu odosielateľa a prepravcu likvidovaná alebo prepravujú na iné miesto.

 

  • Ak príjemca nesplní včas svoje povinnosti obchodných podmienok, má odosielateľ a prepravca právo reklamáciu zamietnuť z dôvodu nedostatku dôkazov o vzniku škody.

 

  • Tovar rozváža iba jeden vodič preto pre prípadnú pomoc
    napr. pri sťahovaní do schodov u ťažších zásielok je potrebné, aby ste si zaistili pomocníka, ktorý Vám s výnosom pomôže.

 

  • Balné - Vzhľadom k vysokým nárokom na kvalitu prevozu tovaru používame k balenie materiály chrániace pred poškodením.

  

Záručnej reklamácie

 

 

Čo robiť, keď ...

Pre čo najrýchlejšiu vysporiadanie odporúčame kontaktovať e-mail: info@drdlik.sk alebo telefonicky.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Otázky a odpovede

 

Chcem vrátiť tovar

Tovar do 14 dní od jeho prevzatia zašlite osobne alebo poštou (s sprievodným listom). Najskôr nám napíšte! NEPOSIELAJTE VÝROBOK SPÄŤ NA DOBIERKU!

 

Moje tovar dorazil poškodené

Ak si všimnete poškodenie tovaru do 48 hodín od jeho doručenia, bezodkladne kontaktujte prepravnú spoločnosť.

 

Aké dokumenty potrebujem na uplatnenie reklamácie?

Budete potrebovať číslo objednávky
a nezabudnite priložiť sprievodný list
s podrobnosťami o povahe chyby a poskytnúť svoje kontaktné údaje.

 

Mal by som do reklamácie zahrnúť aj príslušenstvo produktu?

Áno, príslušenstvo mohlo spôsobiť vadu alebo môže byť nevyhnutné pre riadne otestovanie zariadenia. Zašlite všetko, čo bolo súčasťou výrobku, vrátane originálnej krabice.

 

Potrebujem originálny obal produktu?

Originálny obal nie je pre reklamáciu nutný, ale pri preprave tovaru je vhodné použiť originálny obal.

 

V ostatných prípadoch kontaktujte pomocou nášho kontaktného formulára alebo pošlite e-mail na adresu info@drdlik.sk

 

Odporúčame vady vyfotografovať
a zaslať tovar s originálnym obalom
a príslušenstvom!

 

Online formulár

Reklamáciu môžete uplatniť pomocou nášho,, online reklamačného formulára,,. Po uplatnení reklamácie obdržíte reklamačný číslo, potom môžete tovar zaslať na našu adresu (Sobíňov 245, 582 62). Nezabudnite uviesť sprievodný list.

 

 

Poštou alebo kuriérom

  • Pripravte tovar na odoslanie
  • Priložte sprievodný list popisujúci vadu, doklad o nákupe, spiatočnú adresu a číslo bankového účtu pre prípad vrátenie peňazí
  • Zašlite tovar na nasledujúcu adresu:
    Drdlik - reklamácia
    Martin Drdlík
    Sobíňov 245
    Sobíňov, 582 62
    Czech Republic
  • NEPOSIELAJTE VÝROBOK SPÄŤ NA DOBIERKU!

Zdieľajte a získajte odmenu

Nakúpili ste u nás naše výrobky a už máte hotovo? Začnite nás sledovať na instagrame a pochváľte sa vašou realizáciou s hashtagem #instagramdrdlik. Získate od nás odmenu!