Vrátenie tovaru
Ako môžem vrátiť tovar? |
||
Storno objednávkyObjednali ste si tovar v našom
|
|
Storno objednávkyNajrýchlejší je preposlať nám potvrdzovací
Zrušenie objednávky - neregistrovaný používateľAk bola objednávka spracovaná neregistrovaným užívateľom, je zrušenie podmienené znalosťou čísla objednávky.
Dodatočná úprava objednávkyAk už nie je možné objednávku upraviť, odporúčame ju zrušiť a vytvoriť novú. Svoju platobnú metódu alebo doručovaciu adresu môžete zmeniť napísaním nám na e-maile: info@drdlik.sk
Vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvoduMôže sa stať, že nebudete môcť objednávku včas zrušiť, ale nie je potrebné sa obávať. Všetok tovar je možné bez udania dôvodu vrátiť
Kedy dostanem peniaze späť?Ak zrušíte objednávku, ktorá bola zaplatená prevodom alebo online platobnou kartou, postaráme sa o vrátenie peňazí automaticky. Snažíme sa vrátiť platby
Čo robiť, ak nemožno objednávku zrušiť?Ak po prečítaní vyššie uvedených pokynov stále máte otázky ohľadne zrušenia objednávky, neváhajte nás kontaktovať |